Promocje
Pilot NICE FLO4R-M
Pilot NICE FLO4R-M
172,20 zł 137,76 zł
szt.
Pilot NICE INTI1
Pilot NICE INTI1
92,25 zł 73,80 zł
szt.
Pilot NICE FLO4RE
Pilot NICE FLO4RE
110,70 zł 88,56 zł
szt.
Pilot NICE FLO4R-S
Pilot NICE FLO4R-S
110,70 zł 100,00 zł
szt.
Pilot NICE FLO4
Pilot NICE FLO4
166,05 zł 132,84 zł
szt.
Pilot NICE FLO2RE
Pilot NICE FLO2RE
98,40 zł 78,72 zł
szt.
Pilot NICE FLO2R-S
Pilot NICE FLO2R-S
77,00 zł 61,60 zł
szt.
Pilot NICE FLO2R-M
Pilot NICE FLO2R-M
159,90 zł 127,92 zł
szt.
Pilot NICE FLO2
Pilot NICE FLO2
147,60 zł 118,08 zł
szt.
Pilot NICE INTI1B
Pilot NICE INTI1B
92,25 zł 73,80 zł
szt.
Pilot NICE INTI1G
Pilot NICE INTI1G
92,25 zł 73,80 zł
szt.
Pilot NICE INTI1L
Pilot NICE INTI1L
92,25 zł 73,80 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Warunki reklamacji

1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia mu przedmiotu zamówienia, o ile w terminie dwóch miesięcy od dnia, w którym stwierdził niezgodności dostarczonych produktów z umową, zawiadomi Spółkę o stwierdzonej niezgodności.
2. Spółka w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
3. Warunkiem koniecznym, aby Spółka rozpatrzyła reklamację jest dostarczenie jej przez Klienta reklamowanego produktu lub produktów wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji.
4. Reklamację należy odesłać na adres: Montego.pl, Pilszcz ul. Pszenna 6, 48-130 Kietrz za pośrednictwem poczty (przesyłką ekonomiczną). W przypadku uznania reklamacji za zasadną Spółka zwróci Klientowi koszty przesyłki. W przypadku dostarczenia Klientowi przedmiotu zamówienia przesyłką opłacaną za pobraniem, zwrot kosztów zamówienia nastąpi zgodnie z zasadami opisanymi w § 9 poniżej.
5. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Spółka naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
6. Klient ma możliwość skorzystania z protokołu reklamacyjnego dostępnego pod LINKIEM.
 

Rezygnacja z zamówienia oraz odstąpienie od umowy

1. Klient może zrezygnować z zamówienia, jeśli składające się na nie produkty nie zostały jeszcze wysłane, kontaktując się ze Spółką, w sposób odpowiedni do §3 ust. 2 powyżej.
2. Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów w Sklepie Internetowym w zakresie działalności niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową może zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 30 (trzydzieści) dni kalendarzowych od otrzymania zrealizowanego zamówienia.
3. Klient, o którym mowa w ust. 2 powyżej może dokonać zwrotu zakupionych produktów, na zasadach opisanych w niniejszym paragrafie, jeżeli w terminie 30 (trzydzieści) dni kalendarzowych od daty otrzymania przedmiotu zamówienia złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dokona następnie zwrotu odebranych produktów w stanie niepogorszonym. Wzór oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy dołączany jest każdorazowo do przesyłki.
4. Klient, o którym mowa w ust. 2 powyżej, może zwrócić przedmiot zamówienia w całości lub części po odebraniu przesyłki dostarczonej pocztą lub kurierem w ciągu 30 (trzydzieści) dni kalendarzowych od odbioru. Wówczas zwracane produkty składające się na zamówienie należy odesłać na adres: Montego.pl, Pilszcz ul. Pszenna 6, 48130 Kietrz.
5. Wszelkie płatności między stronami następują poprzez zapłatę sumy nominalnej wyrażonej w złotych polskich. 
6. Spółka nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.
7. Klient ma możliwość skorzystania z protokołu reklamacyjnego dostępnego pod LINKIEM.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl